вівторок, 7 червня 2016 р.

IV Обласний форум майстрів виробничого навчання

24 травня 2016 року в ДНЗ «Охтирський центр ПТО» проведено IV обласний форум майстрів виробничого навчання.
Хлібом, сіллю Охтирщина зустріла майстрів виробничого навчання області. У роботі взяло участь 29 представників професійно-технічних навчальних закладів Сумщини.
Засідання було розпочато з огляду виставки методичних напрацювань викладачів та майстрів виробничого навчання ДНЗ «Охтирський центр ПТО» за темою «Вернісаж методичних та педагогічних ідей», зразків образотворчого мистецтва аматорки Охтирщини.

З метою обміну досвідом роботи ДНЗ «Охтирський центр ПТО» підготовлено: урок з індивідуального водіння тракторів категорія «А1», майстер виробничого навчання Марченко М.Г. На уроці майстер продемонстрував застосування методу аналізу конкретних виробничих ситуацій, який формує в учнів вміння та навички вільно і ефективно діяти в нестандартних умовах. Учень вправно виконав керування трактором при рухові заднім ходом, під’їзд трактора до причіпного знаряддя, проїзд через ворота.
Викладач Лебедь Н.Д. та майстер виробничого навчання Горбушко Л.І. на високому методичному рівні провели бінарний урок з дисципліни «Технології приготування їжі з основами товарознавства». Під час уроку визначено роль інформаційних технологій, міжпредметних зв’язків у розвитку навчально-пізнавальної діяльності учнів та створенні ситуації успіху на уроці.
Удосконалення та систематизація умінь при виконанні зачісок, формування навичок при вирішенні складних виробничих завдань, застосування теоретичних знань і практичних умінь при виконанні перукарських послуг було продемонстровано під час майстер-класу «Еволюція зачіски» майстром виробничого навчання Михайленко А.Д.
Учасникам форуму було презентовано створений НМЦ ПТО у Сумській області сучасний електронний посібник для викладачів «Адаптивна система навчання як складова навчального процесу у закладах ПТО» за матеріалами Охтирського центру ПТО. Перспективи створення подібних підручників зацікавили учасників форуму.
У рамках засідання слухачам представлено педагогічну майстерню на якій розглядалися питання щодо складання навчально-плануючої документації з виробничого навчання, створення освітніх блогів для неперервного професійного розвитку викладачів та майстрів виробничого навчання. Також відбулася презентація блогу НМЦ ПТО у Сумській області «Школа молодого викладача професійної підготовки та майстра виробничого навчання «Перші кроки до майстерності» (http://molpedagog.blogspot.com). Учасників форуму було запрошено до Інтернет-майстер-класу «Створення та використання блогів педагогами ПТНЗ», який триватиме до листопада 2016 року. Інтернет-майстер-клас допоможе майстрам виробничого навчання та всім іншим бажаючим створити, редагувати та наповнювати освітні блоги. Завдяки можливості обговорення інструкцій планується забезпечити он-лайн допомогу учасникам.
Методистами НМЦ ПТО у Сумській області проведено майстер-клас «Реєстрація на платформі blogger. Ведення та популяризація блогу». Учасники форуму зробили перші кроки у створенні власного блогу та підписалися на блог НМЦ ПТО у Сумській області.
Під керівництвом директора НМЦ ПТО у Сумській області, як підсумок форуму проведено тренінг «Майстер виробничого навчання: який він?».
Група майстрів виробничого навчання, які працювали із Смирновою І.О., методистом НМЦ ПТО у Сумській області, створили блог майстра виробничого навчання ДПТНЗ «Недригайлівське ВПУ» Гаврилкіна Є.Е. та визначили найбільш прийнятну структуру його змісту.
Група майстрів, під керівництвом Чхайло О.М., директора НМЦ ПТО у Сумській області, розробили план-конспект уроку виробничого навчання.
Третя група працювала з Скибою В.М., методистом НМЦ ПТО у Сумській області. Вони створили перелік навчально-виробничих робіт.
Остання група, яка працювала з Висоцькою Ю.М., методистом НМЦ ПТО у Сумській області, презентувала рекламу сучасного навчального закладу ПТО.
Учасники форуму дійшли висновку, що тільки самоосвіта спроможна сформувати справді ерудовану та всебічно розвинену особистість.

Немає коментарів:

Дописати коментар